12 decembrie 2010

Scrisoare catre Mos Craciun

Draga Mosule,
Iti scriu pentru prima data si am pretentia ca intr-una din seri sa-ti faci timp sa citesti si scrisoarea mea.  Nu-ti cer mare lucru, dar asa cum o sa constati si singur, sunt dorinte ajunse idealuri si lux. Macar tu , aducatorul de daruri cu nemiluita, implineste-le.
As vrea in primul rand un loc de munca intr-o redactie mare, asa cum mi-am dorit intotdeauna. Nu conteaza daca e a unui ziar/radio sau post TV. Pentru asta imi trebuie multa , multa libertate de exprimare si mai ales multa indrazneala...am avut dar multi dintre ei mi le-au trimis de unde au venit. Acum, daca  gasesti pe undeva , iti promit sa nu le  irosesc degeaba si sa le fructific in folosul si bunastarea mea.
In al doilea rand, daca poti, as vrea sa-mi aduci mai multa incredere in sine. Sa fiu mai sigura pe mine si sa rasucesc pe degete o situatie in care ma pune posibilul angajator.
As mai vrea, daca e de cuviinta, si cateva buletine de stiri la televizor, fara culoare politica, fara pitipongism si cancaniada.. Prezentatori de televiziune profesionisti si destepti. Te rog, de asemenea, sa strangi toate pitzipoancele care au invadat televiziunile si ziarele si sa le duci in Laponia. Zic asta pentru ca uneori simt nevoia sa ma uit si eu la televizor, ca doar nu-l am in casa sa-l tin inchis. Motiveaza-ma, prin disparitia lor sa ma uit si eu la ceva inteligent.
Si nu in ultimul rand, as mai vrea :  un contract de munca, reportofon, aparat foto profesional, hartie de scris, agenda si pix. Avand toate astea, ma pot apuca imediat de treaba in postul din redactia aia mare de care ti-am spus si pe care, vrei nu vrei, o sa mi-l aduci.
Cam atat pe anul asta..ascultatoare cum ma stii, iti promit sa ma tin de treaba si sa nu termin recuzita pana la anul, cand iti voi scrie in alta scrisoare sa-mi mai aduci.

Un comentariu:

anda_elena spunea...

Draga Tamy,
Daca Mosul iti da job, agenda si pix iti aduc eu cand vin la Husi :)
Trebuie sa ai credinta si rabdare, visele se implinesc!
Totusi, sa stii ca o redactie mare nu e neaparat cheia succesului. Nu evita redactiile mici - s-ar putea sa treci peste noroc si sa nu-l vezi. In plus, "multa liberatate de exprimare" intr-o redactie mare (uneori chiar si in una mica) poate fi o iluzie... (din pacate...)
La final, nu vreau sa te intristez, dar nici macar Mosul nu cred sa ne poata salva de pitipoance! :) Are suficiente craciunite in Laponia... :))
Pup!