20 ianuarie 2014

Tata,

ma gandesc sa-ti scriu de multa vreme dar de fiecare daca cand incep sa creionez doua randuri, lacrimile mi se innoada curgand siroaie pe obraz. Acum, mai mult ca oricand, oricat de greu mi-ar fi, am decis sa-ti scriu.  Simt nevoia sa-ti vorbesc pentru ca altfel,  ma sufoc.  Au trecut deja doi ani si  jumatate de cand ne-ai lasat si ai plecat fara sa ne spui nimic.
 Mi-e dor de tine,tata ! Mi-e dor de bratele tale puternice , de imbratisarea lor si de gropitele din obrajii tai. Mi-e dor de privirea ta blanda si de vorbele tale calde. Tata, nu mi-e bine fara tine! Deloc ! Nu stiu daca vei auzi  gandurile mele dar ce stiu e ca imi esti alaturi zi de zi si de undeva de acolo de sus, ai grija de mine…dar, tata, mai prejos de pierderea ta, odata cu plecarea ta ne-a pierit zambetul de pe fata si suntem tristi . Am nevoie de vorbele tale si de linistea pe care mi-ai dat-o de fiecare data, mai mult decat tot aurul  din  lume! Nu sunt fericita dar macar stiu ca, odata, candva am atins fericirea avand o familie atat de frumoasa. Am atins fericirea avandu-va pe voi si traiesc din  amintiri.

Tata, hai sa recuperam tot timpul pierdut. Hai sa mai retraim macar o singura data toti acei ani frumosi ai copilariei.  Tata, am nevoie de tine si de protectia ta in lumea falsa si nefericita in care traiesc. Tine-mi capul pe genunchi asa cum o ai facut-o atunci cand eram mica!!! Strange-ma tare in brate si reda-mi increderea in mine…Striga-ma in alint asa cum numai tu stii sa o faci! Ia-o in brate pe mama si straluciti in ochii mei , ca altadata.
Tata,  vino si te bucura de realizarile noastre impreuna cu noi. Vino sa vezi cat de mare a crescut Alica si cat de mult seamana cu tine… Vino sa o mangai pe mama acum cand are nevoie de tine mai mult ca oricand si fii tu alaturi de ea, cand noi nu putem fi.
Tata…. Ne-ai furat zambetul si ne-ai lasat in urma amintiri care dor! Ne-ai ghidat pasii in viata dar nu ai asteptat sa te bucuri de realizarile tale. Ne-ai dat drumul prematur  si ai plecat! Ai plecat cand a venit randul nostru sa te bucuram si sa te simti mandru de noi.
Tata, nu sunt fericita si nici nu ma incanta cu nimic ce am. Traiesc intr-o lume ambigua si falsa iar viitorul meu este sumbru. Traiesc intr-o lume in care imi lipseste afectiunea si iubirea, cele pe care le-am vazut la tine si la mama. Imi lipseste caldura ta si idealul de familie pe care l-am avut pana sa pleci. Stii? Mi-ar placea ca intr-o zi sa am o familie iar pe cel care-mi va fi sot sa il iubesc si sa il respect asa cum am vazut la voi. Sa il iubesc asa cum ai iubit-o tu pe mama si sa am copii frumosi…la fel ca noi.
Tata, mama sufera si stiu ca nu ti-a placut niciodata asta…intoarce-ti fata catre ea si spune-i in vis asa cum ai mai facut-o, ca o iubesti si ca vei avea grija de ea…da-i putere sa mearga in continuare alaturi de noi si sa fie sanatoasa…
Tata,iti vorbesc dar nu-mi raspunzi!  Te strig sa-ti spun cata nevoie am de tine, de imbratisarea ta, de dragostea ta dar nu-mi raspunzi….te strig si iar te strig….de ce nu-mi raspunzi ?!!  Cu ce am gresit, tata?!


Niciun comentariu: