06 ianuarie 2014

Schimbul de suflete

Citeam un articol despre schimbul de suflete si ma gandeam, cum ar fi daca am putea-o face si noi? 
Imi doresc mai mult ca oricand sa fac schimb de suflet si stare de spirit. Astfel si-ar da seama de atat de multe lucruri!!! De temerile, de regretele, visurile, dorintele mele. Si-ar da seama de cele spuse si nespuse. De sentimentele mele, de orgoliul meu, dar mai ales, de teama de a nu esua. 
Asa m-ar intelege si m-ar cunoaste mai bine. Asa, ar trai in pielea mea si ar aprecia inzecit spusele si facutele mele.
Mi-ar descoperi coplesitatea sufletelor pe care le tin ascunse in inima mea dar care fizic, nu mai sunt printre noi....mai mai sa nu le raneasca cineva.
Ar intelege astfel ca schitez zambete false atunci cand ceva nu-mi convine si ca uneori sunt doar aparent fericita.
Doar fiind in pielea sufletului meu ar reusi sa-mi inteleaga slabiciunea in fata momentelor grele.
Poate doar asa ar aprecia ca nu trebuie sa plang ca sa ma fac inteleasa sau sa dau de inteles ca ceva nu merge bine.
Daca ar fi in pielea mea macar o zi, m-ar intelege cand m-am trezit aiurea sau cand nu mi-am baut cafeaua ori atunci cand sunt alintata.
Doar daca e in pielea mea isi poate da seama si intelege ca viata ne pune la incercare dar putem invinge chiar si facand imposibilul.
Daca am putea face schimb de suflet si stare de spirit, m-ai intelege mai bine, oare?

Niciun comentariu: