18 noiembrie 2013

"Impreuna il putem ajuta pe Andrei!"

Andrei, ma gandesc de cateva zile sa scriu despre tine. Ma inec in lacrimi si mi-e greu, dar chiar si asa, trebuie sa scriu despre tine, pentru tine.
Stii? Ma gandeam sa te incurajez in infruntarea bolii, dar imi este foarte greu sa fac asta pentru ca eu insami am picat de multe ori examenul acesta. Dar, ma intorc : Daca as fi fost o invingatoare, poate eroismul meu te-ar fi stingherit!
Scriu prin prisma incercarilor prin care am trecut si mi-a venit sa urlu de durere si singuratate. Mi s-a parut ca pe nimeni nu-l intereseaza suferinta mea si ca pana la urma, fiecare e cu viata lui. Tocmai de aceea m-am gandit ca, crestini fiind, ar trebui nu numai sa “ ne veselim cu cei ce se veselesc, ci si sa plangem cu cei ce plang”. Tu nu plangi! Esti prea puternic si ai o vointa nebuna in toata aceasta situatie...dar eu plang! Chiar daca ochii mei s-au uscat, sufletul imi lacrimeaza. Nu vreau sa scriu asa despre tine…
Scriu pentru ca imi doresc sa fiu alaturi de tine, in incercarea prin care treci. Nu o sa ti se para ciudat, pentru ca suntem prieteni de cativa ani si am impartit si bune, si rele. Din pricina suferintelor peste care am trecut, am devenit mai solidara cu cei care sufera. Nu ma intelege gresit! Nu e mila ori compasiune! E o forma de dragoste! Stiu sigur ca scrisoarea mea o sa paleasca in fata prietenilor si apropiatilor, celor care te iubesc neconditionat, dar stiu sigur ca nu o sa treaca neobservata iar cel care o citeste nu o sa fie nepasator in fata necazului tau…si aici vreau sa ajung!

Introducerea acestei scrisori poate fi de neinteles, poate unora li se va parea nelalocul ei dar, in fond, este un strigat de ajutor, in speranta ca fiecare dintre noi, cu mult sau putin, il putem ajuta pe Andrei. Si-am sa va spun de ce :

Prietenul meu, Asimine Andrei, de 30 de ani, din Husi, este bolnav de cancer. 
Anul 2010 l-a marcat pe viata, aducandu-i cumplita veste a diagnosticarii cu Melanom Malign. Dupa o interventie chirurgicala, in acelasi an, Andrei a fost declarat inapt pentru serviciu, ( n.r el lucra ca politist de frontiera) lucru care a dus la pensionarea sa , pe caz de boala cu invaliditate gradul II. Venitul sau lunar este de 500 lei. Anul 2012 nu vine cu vesti mai bune pentru el. Boala evolueaza prin aparitia unei formatiuni tumorale in zona scapulara si supraclaviculara stanga. De curand, Andrei a fost internat la Institutul Oncologic Fundeni din Bucuresti. Medicul oncolog in grija caruia se afla Andrei i-a recomandat ca si singur tratament pentru afectiunea sa, medicamentele ZELBORAF si IPILIMUMAB. 
In vederea folosirii tratamentului cu Zelboraf, a solicitat analiza privind detectia mutatiei activatoare V600E a Genei BRAF. Rezultatul acestei analize a aratat ca in Gena Braf s-a detectat mutatia activatoare p. V600 E , ajungandu-se astfel, la concluzia ca este cel mai bun tratament in afectiunea de care el sufera. 
Luand legatura cu clinica cu care firma importatoare a acestui medicament are contract, Andrei a aflat ca tratamentul salvator costa 32.000 lei / luna ( aprox.7200 euro/ luna). 

Stiti? Bunul meu prieten Andrei si-a pierdut mama imediat dupa ce eu mi-am pierdut tatal. Boala ne-a rapit parintele, mult prea devreme si mult prea repede. Mi-am pierdut tatal fulgerator si dupa un an, mama lui Andrei a pierdut si ea, dupa SASE luni de la diagnosticare, lupta cu cancerul…boala de care sufera si Andrei! 

ANDREI MAI ARE O SANSA ! PUTEM SA IL AJUTAM !

Cont LEI : RO85RZBR0000060016229873 
Cont EUR : RO39RZBR0000060015903811
Cod swift : RZBRROBU
Titular cont : RIPANU OANA-ROXANA

2 comentarii:

Anonim spunea...

am plans...miscator....sa l ajute dumnezeu sa aibe parte de viata

Tamy spunea...

Multumim!