17 septembrie 2010

 "Prietenii sunt bijuterii rare, te fac sa zambesti si te incurajeaza. Sunt gata sa te asculte atunci cand ai nevoie, te sustin si isi deschid in fata ta inima. "
       
       Nu se intampla mai nimic in ultimul timp ori mi-am pierdut eu simtul acut al observatiei. Nimic strident, totul la locul lui, impresionant de linistit si o stare de angoasa care a uitat de mult de "minunatul" fiecarei zile. La televizor, puterea uraste presa si o inchide intr-un tarc, acasa, aceleasi probleme cotidiane, in lume, liniste...Nu imi pot aduce aminte de nimic impresionant, pentru ca de altfel nu am auzit/ vazut ceva de acest gen. Interesant e ca in contextul acestor zile, fara o semnificatie aparte, iti dai seama de cercul in care te invarti. Familia, prietenii, care/cum/cati sunt, oamenii noi. Si poate mai bine ca niciodata, iti dai seama de prieteni. Da! De aia care te suna numai dimineata sa le tii companie la cafea si pe care ii suni si care ori nu raspund, ori te expediaza de graba, si de aceia care-s putini si care te intreaba "Ce mai faci?" in asteptarea unui raspuns...

4 comentarii:

Anonim spunea...

E bine ca ti-ai dat seama la timp... cunostinte avem toti...prieteni..poate nici unul, sau doar mama, tata.Esti tanara Tamy. Prietenii ii faci in timp, si chiar atunci cand crezi ca ii ai de 20 de ani langa tine, iti dai seama ca de fapt sunt niste straini. Viata lunga

Tamy spunea...

Multumesc! :)

Anonim spunea...

Sa-ti faci prieteni,nimic mai usor dar sa ti-i mentii iata ce este greu.

Dan Gheorghe spunea...

un tablou cotidian. al unei lumi uneori fade, asa cum o simtit cu totii. ferice de cei care rup zagazurile!