23 iulie 2010

Din categoria "Oameni despre carti memorabile" - un proiect Bookmark

           Ultima si prima carte recomandata de cineva am primit-o curand, de la o buna prietena de-a mea. Mi-a starnit interesul in primul rand pentru ca, spre rusinea mea, istoria nu m-a incantat in cei cativa ani de scoala. Este o carte intitulata "Holocaustul evreilor romani - Din marturiile supravietuitorilor". O multitudine de interviuri, cu scopul de a reda  adevarului , impunerea, un lucru pana acum inexistent, dat fiind faptul ca Holocaustul in Romania continua sa fie tagaduit si micsorat. O carte cu rostul de a indeplini menirea de a-i instrui pe cei ce nu stiu aceste lucruri si in acelasi timp de a tulbura lucrurile.Vocile reunite aici au fiecare sunetul lor personal, chiar daca o lectura sensibila le poate recunoaste un aer de familie. 

De aici am aflat si eu de proiectul initiat de Bookmark si, cu indrazneala , m-am pus in randul cititorilor de carti memorabile .


Tu cand ai citit ultima carte?


Niciun comentariu: