10 ianuarie 2014

Prin prisma experientelor din ultima vreme am invatat ca e foarte important sa spui ce simti. Stiu, poate nu intereseaza pe nimeni dar cel putin te descarci si daca e ca cineva sa remarce e si mai bine. Regret zilele in care mi-am sufocat sufletul cu mii de intrebari in cautarea unui raspuns. Acum, mai mult ca oricand am inteles ca trebuie sa spun lucrurilor pe nume. De ce sa nu strig in gura mare cand iubesc si sunt fericita? De ce sa nu-mi strig in acelasi timp si dezamagirea si regretele? Am invatat  ca "Te iubesc!" e de tinichea cand e prea usor spus dar de nepretuit cand e soptit dupa ani...si totusi exista persoane care spun "Te iubesc!" ca si cum ar spune "Alo" sau "Buna ziua!". Persoane care nu pun pret pe sensul adevarat al cuvantului, care nu ii dau valoare ci tradeaza doar starea de indragosteala. Dar oare "Te iubesc!" are valoarea de a stimula niste functii si de a facilita obtinerea un scop anume?
Vor fi persoane care vor spune ca nu pun mare accent pe cuvinte ci mizeaza pe fapte. Dar asta e valabil pentru barbatii slabi. Pentru cei care nu inteleg de ce pe o femeie trebuie sa o alinti cu flori, sa o mangai dimineata sau sa o inviti cateodata la o cina romantica.
De ce sa nu spui ca esti fericita, ca esti indragostita? Fericirea se regaseste in fiecare dintre noi.. Suntem fericiti daca am descoperit-o deja si  suntem la fel de fericiti chiar  daca nu am descoperit-o inca, pentru ca stim sigur ca e acolo. Fericirea se naste din iubire si se completeaza frumos. E timpul sa cautam fericirea din noi si daca nu mai gasim resurse sa incepem sa o consolidam noi, pentru noi, din zambete si imbratisari, din vise si dorinte, din drag si din dor. Fericirea e langa noi la tot pasul si fie asteapta sa-i deschizi portile sufletului  sa o lasi sa patrunda in toti porii, fie te asteapta sa o gasesti,  mai, mai sa-ti invadeze cu viteza luminii, intimitatea.
Nu inabusi sentimentul de bucurie si de fericire si fii fericit in primul rand pentru ca existi. Fii fericit si zambeste in fata momentelor dureroase,  pentru ca Dumnezeu este alaturi de tine si te pune la incercare. Fii fericit chiar si in momentele in care razi din senin, dar si atunci cand te napadesc toate ca pe niste valuri si-ti vine sa plangi ...dar, bucura-te ca treci cu bine peste toate! Fii fericit intr-o lume meschina si falsa! Fii fericit printre oamenii care exista in realitate sau doar in sufletul tau, printre lucrurile frumoase si nobile, printre momentele bune si rele! Fii fericit, ori macar incearca sa faci asta, in drumul tau prin viata!



Niciun comentariu: