20 ianuarie 2014

Tata,

ma gandesc sa-ti scriu de multa vreme dar de fiecare daca cand incep sa creionez doua randuri, lacrimile mi se innoada curgand siroaie pe obraz. Acum, mai mult ca oricand, oricat de greu mi-ar fi, am decis sa-ti scriu.  Simt nevoia sa-ti vorbesc pentru ca altfel,  ma sufoc.  Au trecut deja doi ani si  jumatate de cand ne-ai lasat si ai plecat fara sa ne spui nimic.
 Mi-e dor de tine,tata ! Mi-e dor de bratele tale puternice , de imbratisarea lor si de gropitele din obrajii tai. Mi-e dor de privirea ta blanda si de vorbele tale calde. Tata, nu mi-e bine fara tine! Deloc ! Nu stiu daca vei auzi  gandurile mele dar ce stiu e ca imi esti alaturi zi de zi si de undeva de acolo de sus, ai grija de mine…dar, tata, mai prejos de pierderea ta, odata cu plecarea ta ne-a pierit zambetul de pe fata si suntem tristi . Am nevoie de vorbele tale si de linistea pe care mi-ai dat-o de fiecare data, mai mult decat tot aurul  din  lume! Nu sunt fericita dar macar stiu ca, odata, candva am atins fericirea avand o familie atat de frumoasa. Am atins fericirea avandu-va pe voi si traiesc din  amintiri.

Tata, hai sa recuperam tot timpul pierdut. Hai sa mai retraim macar o singura data toti acei ani frumosi ai copilariei.  Tata, am nevoie de tine si de protectia ta in lumea falsa si nefericita in care traiesc. Tine-mi capul pe genunchi asa cum o ai facut-o atunci cand eram mica!!! Strange-ma tare in brate si reda-mi increderea in mine…Striga-ma in alint asa cum numai tu stii sa o faci! Ia-o in brate pe mama si straluciti in ochii mei , ca altadata.
Tata,  vino si te bucura de realizarile noastre impreuna cu noi. Vino sa vezi cat de mare a crescut Alica si cat de mult seamana cu tine… Vino sa o mangai pe mama acum cand are nevoie de tine mai mult ca oricand si fii tu alaturi de ea, cand noi nu putem fi.
Tata…. Ne-ai furat zambetul si ne-ai lasat in urma amintiri care dor! Ne-ai ghidat pasii in viata dar nu ai asteptat sa te bucuri de realizarile tale. Ne-ai dat drumul prematur  si ai plecat! Ai plecat cand a venit randul nostru sa te bucuram si sa te simti mandru de noi.
Tata, nu sunt fericita si nici nu ma incanta cu nimic ce am. Traiesc intr-o lume ambigua si falsa iar viitorul meu este sumbru. Traiesc intr-o lume in care imi lipseste afectiunea si iubirea, cele pe care le-am vazut la tine si la mama. Imi lipseste caldura ta si idealul de familie pe care l-am avut pana sa pleci. Stii? Mi-ar placea ca intr-o zi sa am o familie iar pe cel care-mi va fi sot sa il iubesc si sa il respect asa cum am vazut la voi. Sa il iubesc asa cum ai iubit-o tu pe mama si sa am copii frumosi…la fel ca noi.
Tata, mama sufera si stiu ca nu ti-a placut niciodata asta…intoarce-ti fata catre ea si spune-i in vis asa cum ai mai facut-o, ca o iubesti si ca vei avea grija de ea…da-i putere sa mearga in continuare alaturi de noi si sa fie sanatoasa…
Tata,iti vorbesc dar nu-mi raspunzi!  Te strig sa-ti spun cata nevoie am de tine, de imbratisarea ta, de dragostea ta dar nu-mi raspunzi….te strig si iar te strig….de ce nu-mi raspunzi ?!!  Cu ce am gresit, tata?!


4 comentarii:

Anonymous spunea...

Acesta este site-ul pe care l-am citit despre doctorul Ilekhojie și l-am contactat pentru a mă ajuta să-mi revin fostul iubit să mă căsătorească în luna mai a acestui an și am revenit aici pentru a posta despre el. Doctorul Ilekhojie vă va ajuta să vă rezolvați problema, indiferent prin ce treceți. Postarea despre o casetă de vrăji este foarte ciudată pentru că nu am crezut niciodată că voi putea să spun că am fost ajutat de o casetă de vrăji în a-mi aduce fostul iubit înapoi la mine după 3 ani de contact. Am citit despre Doctor Ilekhojie de pe alte site-uri web și l-am contactat pentru a mă ajuta și în mai puțin de 48 de ore fostul meu iubit m-a sunat și am fost fericit că vrea să se întoarcă la mine. Ne-am întâlnit vineri și mi-a propus, ... A fost cel mai frumos inel. Vă rugăm să vă prezentați pe toți cei de aici, adresați-vă doctorului Ilekhojie pentru a vă rezolva problema pentru dvs. și pentru a vă face fericit cu relația dvs. care vă doare. Iubirea este cel mai bun sentiment experimentat vreodată. Trimiteți-i un e-mail la gethelp05@gmail.com sau direct pe ce aplicație App +2348147400259.

Anonymous spunea...

Fostul meu iubit m-a părăsit în urmă cu 7 săptămâni, după ce am încercat TOTUL să-mi restabilesc relația și am fost dezamăgit. Nimeni nu a rezolvat, O săptămână mai târziu am văzut site-ul Dr. Ilekhojie și după ce l-am contactat pe Dr. Ilelhojie pentru ajutor, totul se schimbă automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul mi-a fost peste tot, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost eficient. Dr. Ilekhojie este NUMAI războiul de vrăjitoare cu care am avut succes, prietenul meu m-a sunat și mi-a spus că vrea să ne întoarcem și să vrea, de asemenea, să ne căsătorim cu mine. s-a întors la mine rugându-mă să-l accept înapoi și acest lucru s-a întâmplat Datorită ajutorului Dr. Ilekhojie. Sunt atât de fericit încât mi-am revenit iubitul. Contactați acum Dr. Ilekhojie pentru o vrajă urgentă și rapidă de dragoste pentru a vă câștiga relația.

Iată contactul său
Sunați / WhatsApp: +2348147400259
E-mail: gethelp05@gmail.com

Anonymous spunea...

Vreau doar ca întreaga lume să afle despre această cască de vrăjire pe care am întâlnit-o cu ceva timp în urmă, nu pot spune tot ce a făcut pentru mine. soția mea m-a părăsit în urmă cu 3 ani, cu copiii mei am navigat pe net când am întâlnit mărturia acestui minunat bărbat online am decis să o încerc și soția mea este din nou la mine acum și suntem fericiți căsătoriți din nou pentru că este prea mult să scriu tot ce pot spune este mulțumesc foarte mult sunt foarte fericit. și m-a asigurat că face multă vraja inclusiv

Vraja dragostei
Vraja de putere
Vraja de succes
Vraja bolii
Vraja de sarcină
Vraja de căsătorie
Vraja de slujbă
Vraja de protecție
Câștigă instanța de judecată
Vraja de noroc etc.

  aveți nevoie de ajutorul său, MARE Dr. Ilekhojie contactați-l pe această adresă de e-mail (gethelp05@gmail.com) sau adăugați-l pe whatapp +2348147400259 și discutați problema cu el. Este un om bun și îi voi fi veșnic recunoscător. Mulțumiri.

Juan Alberto Navaz spunea...

Soția mea m-a părăsit și a plecat în vacanță cu fostul ei iubit și în ultimele 4 luni nu am mai auzit-o și nu am văzut-o. Nu am știut niciodată că voi experimenta o astfel de ruptură cardiacă de la soția mea după 12 ani de căsătorie cu 3 copii. Șeful meu de la serviciu a observat că nu mă mai puteam concentra la stația de lucru așa cum obișnuisem înainte. Mi-a oferit o discuție pentru a discuta cu el și i-am spus prin ce trec. După ce i-am explicat șefului meu, el a replicat lui Lord Zakuza, care este o casă de vrăji. M-am conectat la Lordul Zakuza pe linia sa de WhatsApp la +1 740-573-9483, după ce am vorbit cu șeful meu și mi-a spus că situația mea se va rezolva în 24 de ore cu vraja sa puternică. I-am urmat toate instrucțiunile și am crezut și am avut credință în el. El mi-a pregătit o vraja de dragoste care s-a retras pe soția mea în decurs de 24 de ore și acum, amândoi am trăit bine mai mult decât ne obișnuiam. Nu știu dacă cineva de aici are nevoie de ajutor, dar aici este linia WhatsApp Lord Zakuza +1 740-573-9483 și adresa de e-mail: doctorzakuzaspelltemple@hotmail.com dacă ai nevoie de ajutor în viața ta amoroasă.